Direktlänk till inlägg 20 april 2008

UPPFLYTTADE

Av Kerstin - 20 april 2008 17:52

Idag har jag och JumJum blivit uppflyttade till högre spår!

Jag är jättetrött, gick upp tre i morse och dagen har ju varit händelserik!

Men det viktigaste, jag berättar mer i morgon, vi blev uppflyttade och vann hela tävlingen!

På poängen 583,5!!! Av 600 för er som inte är initierade.

 Det är riktigt bra!

Det var en bra tävling också, trevliga människor och fin plan.

Som sagt, återkommer!

 JumJum 21 dagar.


 
 
Marika eller är det Marita?

Marika eller är det Marita?

20 april 2008 18:04

GRATTIS!!!! Nu kommer du ihåg varför du tränar va???
Kramen Marika & pudlingarna**

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Nerotinja

 
från en mkt nöjd uppfödare

från en mkt nöjd uppfödare

20 april 2008 19:08

GRATTIS, finns inga fler ord....NI ÄR BÄST!

http://wwww.dreamsinred.se

 
Madelene Dahlin

Madelene Dahlin

20 april 2008 21:43

Underbart kul!!
Jättegrattis!!

http://www.sunglades.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 26 februari 2010 06:10

En snöskottares dagbok Idag skall ni få ta del av en snöskottares dagbok. (Det är dock inte min...) 9:e December Vi vaknade upp till en underbar matta av kristallvit snö, som täckte varenda centimeter av landskapet. Vilken fantastisk syn! ...

Av Kerstin - 3 november 2009 11:12

Nu känns bloggandet långt borta och tittar man på inläggen så är det ju exakt så det är. Jag har blivit en Facebookfan och inte nog med det jag är även "farmare" där! Det tar hur mycket tid som helst så nu ligger bloggen i träda istället! Nu är j...

Av Kerstin - 15 oktober 2009 09:51

Jag tycker att vi som tränar och ev, tävlar pudel ska träffas och träna tillsammans! Jag kan hålla i det men förutsättningarna är att vi är på olika klubbar här i "gamla skaraborg". JAG skulle tycka att det vore sk*tkul att träna med andra pudlar, ...

Av Kerstin - 10 oktober 2009 22:05

Ja så är det nog! Men jag är nöjd med dagens tävling! Och vi hade roligt. ...

Av Kerstin - 4 oktober 2009 19:06

Idag har jag brutit en tävling! Efter bakspår och en tappad pinne kommer vi till uppletsrutan som ligger fint i skogen. Mycket lätt att se i den men kanske svår att hitta grejer för den var nog ganska så hålig. dessutom var det vattenfyllt på sina st...

Ovido - Quiz & Flashcards