Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Pudelträning

Av Kerstin - 15 oktober 2009 09:51

Jag tycker att vi som tränar och ev, tävlar pudel ska träffas och träna tillsammans!

Jag kan hålla i det men förutsättningarna är att vi är på olika klubbar här i "gamla skaraborg". JAG skulle tycka att det vore sk*tkul att träna med andra pudlar, tror att jag kan lära mig mycket om rasens egenheter på det sättet och i en förlängning; förstå JumJum bättre!

Vad säger Ni?

Hör av er, min mail ker-da@hotmail.com så ses vi Glad

 
 
Ingen bild

C

17 oktober 2009 18:53

Namn: Carolina, Alltompudlar
E-post: kontakt@alltompudlar.seC
Hemsida: http://www.alltompudlar.se


----------------------------------------------------------------------------

Hej Pudeluppfödare!
Jag ville bara meddela att nu har alltompudlar.se haft premiär - Hemsidan för alla pudelägare. Här hittar du en massa roligt för dig som är pudelägare.
Sidan kommer att byggas på i efterhand med en massa skoj! Alltompudlar.se är pudelägarnas hemsida och du har alltså rätt till att skriva artiklar om du vill det.
För er uppfödare erbjuder vi till och med uppfödarintervjuer, vilket i vissa fall leder till hembesök.
Hemsidan passar för alla pudelintresserade, oavsett om man inte har någon, funderar på att skaffa, ska skaffa, har skaffat, eller har flera års erfarenhet av pudlar.

För att kontakta Alltompudlar med tips på vad du vill läsa om: kontakt@alltompudlar.se

Vi hoppas att du känner dig varmt välkommen in på hemsidan!

//Carolina, grundare och webmistress



 
Fia & mejja

Fia & mejja

17 oktober 2009 23:32

Hallå! Ja, min uppfödare är toppen och jag vet ingen som tränar så känslomässigt som han och han har verkligen fingertoppskänsla när det gäller hund. och det bästa är att han säger rakt ut vad han tycker och tänker och vist kan det göra lite ont ibland men det stämmer ju det han säger.

Hoppas att du får ihop din pudelgrupp, tror att det är väldigt intressant och nyttigt att träna ihop med folk som har samma ras. Det märker jag när jag tränar med folk som har schäfer, man har lite utav samma problem och framför allt mycket roligt man kan skratta åt!

http://mejja.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 26 februari 2010 06:10

En snöskottares dagbok Idag skall ni få ta del av en snöskottares dagbok. (Det är dock inte min...) 9:e December Vi vaknade upp till en underbar matta av kristallvit snö, som täckte varenda centimeter av landskapet. Vilken fantastisk syn! ...

Av Kerstin - 3 november 2009 11:12

Nu känns bloggandet långt borta och tittar man på inläggen så är det ju exakt så det är. Jag har blivit en Facebookfan och inte nog med det jag är även "farmare" där! Det tar hur mycket tid som helst så nu ligger bloggen i träda istället! Nu är j...

Av Kerstin - 10 oktober 2009 22:05

Ja så är det nog! Men jag är nöjd med dagens tävling! Och vi hade roligt. ...

Av Kerstin - 4 oktober 2009 19:06

Idag har jag brutit en tävling! Efter bakspår och en tappad pinne kommer vi till uppletsrutan som ligger fint i skogen. Mycket lätt att se i den men kanske svår att hitta grejer för den var nog ganska så hålig. dessutom var det vattenfyllt på sina st...

Av Kerstin - 2 oktober 2009 11:47

Avslutar nu omröstningen! Jag tyder det som Mona klarar av att göra en pudel! Vet inte om det är positivt, går ju att tolka på flera sätt! Men här hemma tycker vi att han är väldigt snygg och det tycker han själv oxå. Frågan är om han tänker kryp ...

Ovido - Quiz & Flashcards