Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Spår, svamp å bäbis igen!

Av Kerstin - 13 september 2009 19:12

Idag fick JumJum ett 14 timmar gammalt blodspår, han har aldrig fått ett så gammalt spår vad jag kan komma ihåg! Lite bekymmer hade han och jag tror inte att han hade klarat ett första pris men vad vet jag ?!? Skrattande

Men snart vet jag mer, för på onsdag ska JumJum gå sitt första öppnaklass viltspår! Ska bli så kul!

  


Stolt hund efter att ha hittat klöven!


Sen begav vi oss ut i svampskogen! Plockade 13 kg rödgultrumpetsvamp till! Nej det syns inite att vi varit där!?!

  

Kort tagna med mobil men ni ser ju ändå mängden!!!

  

Närbild då!


Kan ju inte låta bli att lägga ut den lilla underbara sötnosen en gång till!

  

Ha det skönt Glad

 
 
Helena

Helena

14 september 2009 21:08

Hej! Vad är det för skillnad på den rödgula trumpetsvampen och Trattkantarell?

http://www.familjenaberg.com

 
Ingen bild

Gunilla

16 september 2009 13:15

Hallå där! Grattis till en jätteduktig hund (JumJum). 1 pris öppen klass spårprov. Det dröjer nog inte länge till hans spårprovschampionat!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 26 februari 2010 06:10

En snöskottares dagbok Idag skall ni få ta del av en snöskottares dagbok. (Det är dock inte min...) 9:e December Vi vaknade upp till en underbar matta av kristallvit snö, som täckte varenda centimeter av landskapet. Vilken fantastisk syn! ...

Av Kerstin - 3 november 2009 11:12

Nu känns bloggandet långt borta och tittar man på inläggen så är det ju exakt så det är. Jag har blivit en Facebookfan och inte nog med det jag är även "farmare" där! Det tar hur mycket tid som helst så nu ligger bloggen i träda istället! Nu är j...

Av Kerstin - 15 oktober 2009 09:51

Jag tycker att vi som tränar och ev, tävlar pudel ska träffas och träna tillsammans! Jag kan hålla i det men förutsättningarna är att vi är på olika klubbar här i "gamla skaraborg". JAG skulle tycka att det vore sk*tkul att träna med andra pudlar, ...

Av Kerstin - 10 oktober 2009 22:05

Ja så är det nog! Men jag är nöjd med dagens tävling! Och vi hade roligt. ...

Av Kerstin - 4 oktober 2009 19:06

Idag har jag brutit en tävling! Efter bakspår och en tappad pinne kommer vi till uppletsrutan som ligger fint i skogen. Mycket lätt att se i den men kanske svår att hitta grejer för den var nog ganska så hålig. dessutom var det vattenfyllt på sina st...

Ovido - Quiz & Flashcards