Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Helgen som gått

Av Kerstin - 28 september 2009 08:19

Började BRA med ett förstapris och vinst i Pudel-SMs första deltävling! Dessutom knep vi LPIII titeln och fick en LP-rosett, det var ju roligt att den blev till i dessa sammanhang! Pudel-SM avgörs med hjälp av två tävlingar, så det gäller att prestera i TVÅ dagar. Och det klarade vi inte! På söndagen gick vi under all kritik men Per säger att JAG gick bra men JumJum var dåligt fokuserad!

 GladGRATTIS Kerstin och Star, det gjorde NI bra.Glad

  

Pudel SM-vinnare i klass tre 2009


(Undrar om man måste heta Kerstin i pudeltävlingssammanhang, det är frapperande många som heter just det!Oskyldig)


Efter prisutdelningen styrde vi kosan mot Lindesberg. Där träffade vi världens sötaste bebis för första gången. Hon är verkligen ljuvligt underbar.

  

Kyss Vilken pussgurka hon är!

Vi hade köpt ROSA kläder till henne! Dom passar nog om några veckor Flört


Tisdag är det dags för ett nytt viltspår!

Onsdag har vi möte i Skaraborgspudlarna här hos mig.

Lördag är det Lag-DM i bruks!

Söndag har vi kommit med på ett Elitspår!


Sen lugnar det ner sig lite!

Ha det bra och TAck för alla trevliga samtal med trevliga människor i helgen!

 

Ps tror att efterklippningskort kommer i eftermiddag så då kan ni rösta igen om vad ni anser om Monas klippning! Ds


 
 
Jenny & Jaffa

Jenny & Jaffa

28 september 2009 16:00

Grattis till LPIII!! Ser ut som ni blev SM 2:a i lk3 också.. KUL!!! Nästa år SKA vi oxå va med...

http://www.pudeljaffa.blogg.se

 

28 september 2009 16:34

Hej Kerstin. Tack för gratulationerna och en go kamp :) Så klart det blir elit nästa år (det är väl därför man heter Kerstin:))

http://www.kerstinspudlar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 26 februari 2010 06:10

En snöskottares dagbok Idag skall ni få ta del av en snöskottares dagbok. (Det är dock inte min...) 9:e December Vi vaknade upp till en underbar matta av kristallvit snö, som täckte varenda centimeter av landskapet. Vilken fantastisk syn! ...

Av Kerstin - 3 november 2009 11:12

Nu känns bloggandet långt borta och tittar man på inläggen så är det ju exakt så det är. Jag har blivit en Facebookfan och inte nog med det jag är även "farmare" där! Det tar hur mycket tid som helst så nu ligger bloggen i träda istället! Nu är j...

Av Kerstin - 15 oktober 2009 09:51

Jag tycker att vi som tränar och ev, tävlar pudel ska träffas och träna tillsammans! Jag kan hålla i det men förutsättningarna är att vi är på olika klubbar här i "gamla skaraborg". JAG skulle tycka att det vore sk*tkul att träna med andra pudlar, ...

Av Kerstin - 10 oktober 2009 22:05

Ja så är det nog! Men jag är nöjd med dagens tävling! Och vi hade roligt. ...

Av Kerstin - 4 oktober 2009 19:06

Idag har jag brutit en tävling! Efter bakspår och en tappad pinne kommer vi till uppletsrutan som ligger fint i skogen. Mycket lätt att se i den men kanske svår att hitta grejer för den var nog ganska så hålig. dessutom var det vattenfyllt på sina st...

Ovido - Quiz & Flashcards